Nora Danish Akan Bertudung Sepenuhnya

on 2 October 2012

Nora Danish akan bertudung sepenuhnya | Terkini dalam satu pengakuan di Pancaindera, Nora Danish membuat pengakuan akan bertudung sepenuhnya selain dalam poses mengenali hati budi seorang ahli perniagaan.

Nora Danish Akan Bertudung Sepenuhnya
"Saya kini sudah berubah, namun perubahan yang saya lakukan itu bukanlah secara mendadak tetapi perlahan-lahan. Alhamdulillah, saya sudah pun dua kali menunaikan umrah. Insya Allah saya akan bertudung sepenuhnya tidak lama lagi, saya sedang menantikan masa yang sesuai. Saya tidak lah mahu nanti ada yang kata saya bertudung kerana ikut trend sekarang, bila mana sekajap pakai, sekejap tak pakai.. Saya ingin lakukannya dengan hati yang ikhlas," jelas pelakon Tentang Dhia ini.

Selain berita baik Nora Danish akan bertudung sepenuhnya, pelakon ini berjanji pada peminat, akan berkongsi perkembangan gembira hubungannya dengan ahli perniagaan itu seandainya ia berganjak lagi kehadapan kelak.

Sumber: forblogger
Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

  1. wah..buat aku semakin jatuh cinta dengan dia ni..hehehehhehe

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved