Keputusan ATM vs Lions XII Separuh Akhir Kedua 11 Oktober 2012

on 11 October 2012

Keputusan ATM vs Lions XII Separuh Akhir Kedua 11 Oktober 2012 - terkini | Pertembungan separuh akhir kedua  di antara ATM vs Lions XII di Stadium Majlis Perbandaran Selayang pastinya menjanjikan saingan sengit dari kedua-dua pasukan untuk melayakkan pasukan masing-masing melangkah ke final Piala Malaysia 2012.

Keputusan ATM vs Lions XII Separuh Akhir Kedua 11 Oktober 2012

Dalam aksi separuh akhir pertama, kedua-dua pasukan ini terikat dengan keputusan seri 1-1, dan pastinya ATM akan berhabis-habisan untuk layak ke final Piala Malaysia selepas menanti selama 46 tahun. Manakala, bagi pasukan Lions XII pula, mereka pastinya akan memberi saingan sengit buat ATM walaupun untuk membawa pasukan mereka ini ke final nanti. Walaupun kini secara aggregat masih seri namun kelebihan masih di pihak ATM yang berkelebihan jaringan gol di tempat lawan.

Adakah ATM berjaya melaksanakan impian untuk beraksi pada perlawanan akhir Piala Malaysia 2012 nanti? Ikuti keputusan perlawanan yang akan dikemasini secara livescore dalam ruangan ini.


KEPUTUSAN ATM VS LIONS XII 11 OKTOBER 2012
ATM (1)
 FT
Lions XII (1)
1
(5)
VS
1
(4)
Goal By:
Goal By:
- Marlon Alex James 96'
- Agu Casmir 27' 


*Sila Refresh untuk keputusan semasa perlawanan

- Masuk masa tambahan (ET) 30 minit selepas terikat aggregat 2-2. Tamat masa tambahan dan sepakan penalti penentu pasukan mana yanga akan layak ke Final Piala Malaysia 2012

- ATM berjaya layak ke FINAL Piala Malaysia 2012 setelah menanti 46 tahun.


Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

  1. Tahniah ATM
    antara perlawanan yg terbaik disajikan sepanjang piala Malaysia 2012 ni :)

    ReplyDelete
  2. YES!!! tahniah ATM!!!! goyang jugak aku sebenarnya... takkan nak tgk singapore bawak balik piala Malaysia ke negara dorang..malu beb.heheehe

    ReplyDelete
  3. Penalti terbaik!!!hahaha....

    ReplyDelete
  4. Go ATM go..... apapun biarlah Singa Porah tak masuk final.

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved