Diana Danielle Panik Menjelang Pernikahan, Nikah Di Hotel Flamingo

on 22 October 2012

Diana Danielle Panik Menjelang Pernikahan, Nikah Di Hotel Flamingo

Diana Danielle Panik Menjelang Pernikahan, Nikah Di Hotel Flamingo | PETALING JAYA – Diana Danielle nama sebenarnya Diana Danielle Danny Beeson, 21, yang bakal melangsungkan perkahwinannya berkata, dia berasa panik serta tidak keruan menjelang hari pernikahannya dengan aktor dan pengarah Farid Kamil pada 3 November depan. Majlis akad nikah mereka bakal berlangsung di Hotel Flamingo, Ampang.
“Saya masih kelam-kabut bagi membuat persiapan menjelang hari pernikahan kami pada 3 November depan. Ini kerana, semua persiapan tersebut itu saya serta keluarga yang akan lakukan sendiri. Alhamdulillah, walaupun keadaan agak berserabut serta beberapa kali saya hampir terkena migrain, semua persiapan berjalan dalam keadaan baik. Cuma, kini kami sedang sibuk bagi urusan mengedarkan kad jemputan pula”
Farid yang membuat kejutan apabila mengumumkan berita pernikahan mereka pada majlis tayangan filem arahannya berjudul Pe3 di Sunway Pyramid, pada 15 Oktober lalu.

Sebelum ini, pasangan itu membuat kejutan apabila bertunang dalam diam pada 2 September lalu setelah 3 tahun bercinta.
“Saya tidak berasa berdebar dan tidak rasa apa-apa sekarang. Saya juga tidak ingin memikirkan apa-apa selain berharap agar semuanya berjalan lancar nanti. Saya tidak boleh bercerita mengulas lanjut mengenai majlis itu nanti. Yang pasti, ia bakal diadakan dalam suasana seringkas yang mungkin. Ada sebahagian barangan dan juga keperluan majlis ditaja manakala sebahagian lagi kami beli sendiri”
Majlis resepsi sebelah keluarga perempuan bakal diadakan pada 21 November depan bersempena ulang tahun kelahiran Diana yang ke 21 pada tarikh nanti. Majlis sambut menantu di rumah keluarga Farid di Alor Setar, Kedah pula diadakan pada Disember depan.

Sumber: forblogger
Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

  1. Alah Diana, tak payah kelam kabut sangat. Rilex. Cool.
    Time ni lah kita boleh nampak sahabat handai dan saudara mara bertungkus lumus menjayakan hari bersejarah kita. Ermm tahniah Diana dan Farid.
    Sweet entri Ikmal :-)

    ReplyDelete
  2. Blog citer artis2 eh? Hehe...bleh jd next BeautifulNara... :-)

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved