Ainan Tasneem Asyik Berkepit Dengan Kekasihnya?

on 22 October 2012


Ainan Tasneem Asyik Berkepit Dengan Kekasihnya?

Ainan Tasneem Asyik Berkepit Dengan Kekasihnya? | Terbaru dikatakan Ainan Tasneem, yang sebelum ini Ainan Tasneem pernah mengakui yang hatinya telah pun dimiliki.

Namun, membaca sebuah portal tempatan hari ini, rupa-rupanya kekasih Ainan Tasneem juga turut sama belajar di UNIMAP.

Menurut cerita dalam artikel tersebut, gelagat Ainan Tasneem yang selalu berkepit dengan kekasihnya di perkarangan asrama telah membuatkan ramai penuntut UNIMAP lain rasa tidak selesa dengan keadaan tersebut yang boleh membawa kepada fitnah.

Dikepilkan juga sedikit sedutan daripada artikel tersebut buat tatapan anda semua,
“Tapi, apabila Ainan dok berkepit dengan buah hati, malam-malam pun tak tahu nak balik lagi serta melepak di kedai makan depan asrama, tentulah ia menjadi buah mulut di kalangan penuntut. Mungkin Ainan serta kekasihnya tidak melakukan sesuatu yang jelek pada pandangan mata, tetapi apabila anak dara malam-malam buta masih berkepit dengan lelaki, hishh.. kurang manis tu.”
Nota: Memang susah juga kalau jadi artis erk? semua gerak-geri kita pasti akan diperhatikan oleh orang ramai. Jadi, sepatutnya perkara-perkara seperti ini seharusnya dielakkan supaya tak menjadi buah mulut orang ramai dan para peminat kita.

Sumber: forblogger.net
Ranking: 5

{ 5 Comments... read them below or add one }

  1. wahh..macam mana diorang tahu nih..

    ReplyDelete
  2. Susah jugak bila dah terkenal ni. Dulu benda yang dia buat ni mungkin takda siapa nak hirau, skrg ni silap sikit abis la masuk paper.

    ReplyDelete
  3. @Hazmin Hamudin Perkara mcm nie memang wajib dan mereka sebenarnya sudah tau dan bersedia menghadapi perkara2 mcm nie sebelum masuk dlm industri hiburan... setiap perkara yg dibuat pasti ramai mata yg memerhati...

    ReplyDelete
  4. Bagus jgk... at least bila org tegur, means org peduli... xslhkn?

    ReplyDelete
  5. dia ni comel sebenarnya ..lawa dgn tudung bawal tu :P

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved