(Video) Cashier Perempuan Paling Malang Di Dunia

on 1 September 2012

Cashier Perempuan Paling Malang Di Dunia (Video) | Menjadi seorang cashier bukan sahaja perlu jujur dan amanah tetapi ia perlu menanamkan sifat sabar dalam diri. Seorang gadis yang bekerja sebagai cashier telah merasai satu pengalaman ‘ngeri’ dalam hidupnya.


Jika kita berkunjung ke pasaraya besar seperti Jaya Jusco, Tesco, Mydin dan sebagainya, kita mesti akan melihat orang yang bekerja di bahagian juru kaunter atau mudah disebut sebagai cashier sibuk menguruskan pembelian pelanggan. Memang mudah bukan bekerja seperti itu, kerana semuanya dikira secara automatik melalui sistem. Namun tidak kepada wanita ini, kerjaya sebagai seorang cashier pada hari tu membuatkan dirinya seperti mahu terjun dari bangunan. Hendak tahu kenapa? Tonton video ini di atas.

Cashier Perempuan Paling Malang Di Dunia (Video)

Cashier Perempuan Paling Malang Di Dunia (Video)

Satu kerja yang gila dan sekumpulan lelaki itu seperti mahu membulinya. Memang pasaraya tidak boleh menolak cara pembayaran kerana apa yang lelaki itu lakukan adalah betul, cuma cara itu sungguh menyusahkan. Bayangkan jika kita mahu membeli barang yang mencecah ribuan ringgit, tetapi dibayar menggunakan helaian kertas RM1, mahu tak pengsan cashier tersebut hendak mengira. Sabar jelah!

Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

  1. hahahaha.. bapak jahat dorang tu,hakhak. nak menangis muka cashier tu..hehehe

    ReplyDelete
  2. @boni kacak Kesian juga aku tengok... abnyak tu duit... hahaha

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved