Ning Baizura Dan Mizz Nina Buat Persembahan Secara Live Sempena Hari Ulangtahun Syarikat Arak

on 9 September 2012

Ning Baizura Dan Mizz Nina Buat Persembahan Secara Live Sempena Hari Ulangtahun Syarikat Arak | Masihkah anda ingat tentang entri Mizz Nina yang tidak prihatin, terlibat dengan konsert sempena Arthur's day?

Ingatkan, tidak ada lagi artis beragama Islam yang akan terlibat dengan perkara yang serupa tahun ini. Tup-tup poster dibawah menunjukkan bahawa Ning Baizura dan Mizz Nina bakal membuat persembahan sempena perayaan sambutan syarikat arak Guiness ini.

Ning Baizura Dan Mizz Nina Buat Persembahan Secara Live Sempena Hari Ulangtahun Syarikat Arak

Sedikit maklumat dari wikipedia untuk anda yang tidak tahu mengenai sambutan Arthur's Day:- (kalau tak faham bolehlah translate dekat Google Translate erk)
Arthur’s Day refers to a series of music events which were first organised in 2009 to celebrate the 250th anniversary of the Guinness brewing company by its owner Diageo plc, using Freud Communications as public relations co-ordinators.
Kalau artis bukan Islam yang buat persembahan memang kami tak kisah dan lantak diorang lah. Rasanya isu ini agak sensitif, lagi-lagi ianya berkaitan dengan arak.

Masih sempat lagi rasanya untuk Ning Baizura dan Mizz Nina membatalkan persembahan ini supaya tidak dipandang serong oleh peminat mereka.

Sumber: informasi.my
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved