Ariel Buat Persembahan Pertama Di Malaysia September Ini

on 29 August 2012

Ariel Buat Persembahan Pertama Di Malaysia September IniAriel NOAH atau sebelum ini lebih dikenali dengan nama Peterpan bakal turun Malaysia bulan hadapan dan ini merupakan berita baik kepada semua peminat beliau. Ariel akan hadir bersama kumpulan beliau, NOAH bagi menjayakan konsert Tentang Bahtera. Selain NOAH, konsert itu juga akan menampilkan kumpulan lain seperti Sixth Sense, The Malayan and trio Gamaliel Audrey Chantika.


Ariel Buat Persembahan Pertama Di Malaysia September Ini

Bagi yang tertanya-tanya siapakah trio Gamaliel Audrey Chantika, mereka ini adalah kumpulan yang popular di Youtube dengan bakat mereka menyanyikan semula lagu pop popular.

Manakala Sixth Sense dan The Malayan yang diketuai oleh Andy (Flop Poppy) bersama anaknya tidak perlu diperkenalkan lagi kepada peminat muzik di Malaysia hari ini.

Bertempat di KL Live, Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur dan dianjurkan oleh Livescape, konsert penuh Tentang Bahtera ini bakal berlangsung pada 16 September ini.

Untuk anda yang berminat, harga tiket bermula pada harga RM55 dan boleh didapati melalui Ticketpro.
Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

  1. Halal pulak simbol sex ni buat konsert dimalaysia ? Diindon mamat ni memang dah tak berapa laku dah . Dah kronik dunia hiburan malaysia sekarang , sampai tak tahu menilai yg mana baik yag mana buruk dlm memilih artis2 luar kemalaysia . Nauzubillah min zalik

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved