Puteri Sarah Nafi Cium Pipi Ammar Alfian Tapi Mengaku Menggigitnya

on 4 October 2012


Puteri Sarah Nafi Cium Pipi Ammar Alfian Tapi Mengaku MenggigitnyaBerhubung gambar artis Amar Alfian yang mempunyai kesan ciuman di pipinya, kini geboh di perkatakan di media massa sekarang bahwa kesan ciuman di pipi kekasi Ammar Alfian adalah dari kekasihnya Puteri Sarah.

Puteri Sarah Nafi Cium Pipi Ammar Alfian Tapi Mengaku Menggigitnya

Kontroversi ini timbul apabila pipi Ammar Alfian terdapat kesan gincu merah ketika mereka berdua menghadiri majlis pertandingan akhir Hero Remaja. Menurut Puteri Sarah, dia menggigit Ammar kerana diusik.
“Saya baru terbaca di laman Twitter tentang hal ini. Kalau nak tahu, saya bukannya mencium pipi Amar tetapi menggigitnya ketika majlis sedang berlangsung. Ketika itu dia mengusik saya, dan terus saya mengigigtnya. Kerana saya menggunakan gincu merah, itu yang ada kesan.  

“Masa kejadian itu, di belakang saya ada beberapa orang. Saya tidak pasti sama ada mereka perasan atau pun tidak. Bayangkan jika ketika itu Amar datang seorang diri dengan penampilan sedemikian, pasti lain lagi ceritanya.

“Tambahan pula, mustahil untuk kami lakukan sedemikian rupa di luar sebelum hadir ke majlis. Dan benda yang terjadi itu di tempat khalayak, saya tidak tahu apa lagi yang mahu dicerita fasal kami.”
Alamak, cium ke, gigit ke, itu sememangnya tidak patut berlaku pada pasangan kekasih mana-mana sekalipun. Ianya jauh menyimpang dari batas pergaulan yang ditetapkan. Semoga ianya dijadikan iktibar dan ini bukannya hiburan semata-mata.

Sumber: nescafeais
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved