Remaja 18 Tahun Bongkar Rahsia Apple

on 17 June 2012

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1Dunia...

Bomoh, tukang tilik, peramal dan apa-apa yang berkaitan dengannya di zaman sekarang nie masih relevan kah bagi kamu semua ? Masih adakah lagi yang menggunakan khidmat mereka nie ? Kenapa ?

Persoalan dekat atas tu riada kena-mengena dengan artikal hari ini. So, pedulikan saja erk.

Hari ini bila saya memang kagum dengan seorang remaja yang berusia 18 tahun, entah berasal dari mana tapi yang pasti dia tu dari Los Angeles. Beliau merupakan seorang Pelajar Tinggi Los Angeles. 

Remaja 18 Tahun Bongkar Rahsia Apple

Beliau ialah Mark Gurman bukannya Mark Zuckerberg pengasas Facebook tu tapi yang nie lain. Mungkin nama depan mereka saja yang sama. Apa yang hebatnya tentang beliau nie adalah, beliau telah meramal tepat semua baru yang bakal diperkenalkan oleh syarikat teknologi gergasi di dalam blognya.


Antara ramalan Mark :-
Mac - Apple mungkin memperkenalkan sistem iOS6 yang terdapat pada peta Google yang boleh diubah sendiri oleh pengguna kepada versi tiga dimensi (3D) dan sistem iCloud bakal diaplikasikan di dalam versi Apple Notes dan aplikasi peringatan.

Mei - firma Culvertino mungkin memperkenalkan MacBook Pro 15 dengan reka bentuk lebih nipis, lengkap dengan paparan retina serta lebih pantas.
Lagi hebat, beliau berjaya meramal tujuh daripada lapan pengumumam yang dibuat oleh  Apple ketika Persidangan Pemaju Peranti Dunia hanya dalam tempoh empat minggu.

Lapan hari sebelum persidangan itu, beliau meramalkan Apple akan memperkenalkan aplikasi sistem suara yang boleh diaktifkan dengan sistem kawalan yang terdapat pada iPad dan Facebook, manakala dua hari berikutnya, beliau mendakwa Apple akan mengemas kini Mac Pro selepas dua tahun tanpa sebarang perubahan.

p/s: Apa komen kamu tentang ramalan Mark Gurman nie ? Dia guna bomoh kah ? 

Kredit info dan gambar : Sinarharian
Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

  1. Terima kasih atas artikelnya.
    o iya selama saya jelajah mencari ilmu tentang blogging, menurut saya anda memiliki kelebihan tersendiri dari situs-situs lain dan jujur potensi anda juga sangat bagus, banyak juga ilmu yang saya pelajari disini jika ada waktu saya akan berkunjung lagi.



    #Semoga sehat selalu :D

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved