Petir Kau Memang Ganas

on 13 December 2011

Assalamualakium dan salam 1Malaysia, Alahai petir kenapalah kau nie ganas benar sampai tvku pun kau nak sambar. Macam mana aku nak nonton nie, huhuhu... Sedih benar aku kau buatmacam tu. 

Apa nak di kata, terpaksalah menghadap laptop jer. Laptop pun jadilah, lagipun banyak juga yang kita boleh dapat kat internet tu...huhuhu... 

Lagipun aku bukannya suka sangat tengok tv nie... Menghadap laptop 24 jam suka pula aku erk...hehehe... entahlah.... Biasalah dah takda nak dibuat jadi online memanjang jer kerjaku sampai kena marah tu ada juga... hahaha... Biasalah tu... 

Sampai sini jaklah aku nak update blog nie... Assalamualaikum... Jumpa lagi...
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved