Perkara Yang Buat Aku Lucu Yang Buat Aku Tergelak

on 21 December 2011

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia...

Kalau aku ingatkan balik perkara nie memang lucu dan menggelikan hatiku. Tapi tak baik pun ada juga aku rasa. Korang nak tahu tak apa dia tu yang buat aku tergelak... Kalau tak, takpalah... Bukan aku kisah pun... Cehhh, sampai begitu ya...

Nikmati dialog orang tu kat tempat jual ikan tadi :

***********************************************
Masa nie aku dah nak pulang beli ikan. Masa aku nak pulang tu ada seorang lelaki dalam lingkungan sebaya dengan aku, mungkin. 

Tiba-tiba pula aku dengar dia cakap dengan akak penjual ikan tu.

Si 'A': Adakah ikan yang macam hari tu?
Penjual ikan: Apa ? 'sambil tergelak'

*Aku pun menjelinglah sambil tergelak juga*

Si 'A': E'lah kak, ikan macam hari tu bah yang nak habis sudah tu?
Penjual ikan: Ikan yang mana tu? ikan tembang kah, Dik? Atau ikan basong?

Si 'A': Iya, itulah tu... hehehe (Sambil tersenyum kambing)

***********************************************

Inilah kalau tak pernah tak pernah pergi beli ikan... Kesian... Nasib baik lelaki kalau perempuan tadi. Aduhai, malangnya nasib... tapi takpa boleh belajar bah. huhuhu... 
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved