Akaun Twitter Najwa Latif Digodam

on 8 November 2012

Akaun Twitter Najwa Latif Digodam | Alahai kesian dekat Najwa Latif nie, mentang-mentanglah Najwa sekarang nie tengah duduki peperiksaan SPM, ada pula orang yang godam akaun Twitter miliknya. Difahamkan penceroboh berkenaan sangat meminati Najwa Latif dan ingin berkenalan dengannya dengan lebih rapat.

Akaun Twitter Najwa Latif Digodam

Akaun twitter milik Najwa telah diceroboh sejak pagi semalam. Najwa tidak tahu mengenai hal akaun Twitternya iaitu @NajwaLatif diceroboh, itupun nasib baik ada rakan kakaknya yang memaklumkan hal berkenaan. Syafika, 23, kakak Najwa ada berkomunikasi dengan penceroboh tersebut untuk memulangkan semula kata laluan dan menghentikan aktivitinya, namun ditolak.

Najwa Latif sudah memaafkan penceroboh berkenaan setelah dimaklumkan perkara berkenaan sebaik saja pulang dari sekolah semalam.

Orang sekarang nie memang pelik, asal minat saja artis tu mesti ada saja akaun sosial milik artis tersebut akan dihack/godam sebab terlalu meminatinya. 
Ranking: 5

{ 8 Comments... read them below or add one }

  1. macam ni pun ada.. haihh

    ReplyDelete
  2. Sepertinya akun milik orang terkenal memang ramai jadi incaran penggodam jadi musti hati-hati dengan psw dan juga menghindari fishing

    ReplyDelete
  3. alahai..kesian najwa. terlalu minat sgt sampai nak godam2. hm, aku minat yuyu, jadi perlukah aku godam blog yuyu? hehe

    ReplyDelete
  4. haish..bahaya sungguhlaaa..
    acc FB sya un dh pernah kena hack..
    sbo je laa..

    from ::Arkitek Hati::

    ReplyDelete
  5. tentu berkenan sgt dgn najwa ni

    ReplyDelete
  6. amboyh. sampai hack segala bagai. macam2.

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved