Gempar Biri-Biri Berkepala Terbalik!

on 7 October 2012

Gempar Biri-Biri Berkepala Terbalik! | Gempar apabila sekali pandang seperti tiada apa yang aneh pada biri-biri tersebut, tapi sebaik saja melihat lebih dekat ternyata ada sesuatu yang aneh pada biri-biri tersebut.

Gempar Biri-Biri Berkepala Terbalik!

Sewaktu ia leka meragut rumput, ramai yang terkejut melihat biri-biri ini dengan berkepala terbalik. Pemiliknya memaparkan imej berkenaan di Youtube dengan mendakwa ianya asli.

Video berhubung perkara pelik ini telah ditonton hampir 50, 000 kali dalam tempoh lima hari. Menurut mereka yang melihat perkara pelik itu iaitu Allan McNamara, dari Middlesbrough, Yorkshire Utara, berkata dia ternampak biri-biri tersebut sewaktu sedang berjalan-jalan di pinggir kampung dengan seorang rakannya.

Kata juruteknik komputer itu, tulang belakang biri-biri tersebut terpusing berkemungkinan menyebabkan kepala biri-biri tersebut terbalik
"Kami sangat sukar mempercayai apa yang telah kami lihat, tetapi perkara itu benar berlaku".
Sementara itu, McNamara, 30, dia tidak dapat mengingat lokasi ladang tempat ladang dia melihat biri-biri berkanaan, namun hanya mendakwa ianya terletak di England.
Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved