Beego Rancang Kahwin Dengan Linda Hashim Tahun Hadapan

on 6 October 2012

Beego, 32, yang pernah di kaitkan dengan Rozita Che Wan kini di katakan sedang merancang untuk berkahwin dengan aktres jelita popular, Linda Hashim, 28, pada tahun depan.

Beego Rancang Kahwin Dengan Linda Hashim Tahun Hadapan

Melalui info seorang wartawan, Juwie, pada 1 Oktober lalu, Beego dikatakan akan membawa keluarganya untuk merisik dan melamar Linda pada pertengahan bulan ini.

Beego atau nama sebenarnya Md Aszerul Nizam Abdullah dan pernah menjadi anggota kumpulan penyanyi Phyne Ballerz, sementara nama penuh Linda pula ialah Norhazlinda Hashim.

Beego telah bercerita pada Juwie:-
Beego dah bawa Linda jumpa keluarga Beego di Bandar Baru Uda, Johor Bahru sebelum Ramadan dan Aidilfitri lalu. Mak dan nenek Beego suka sangat dengan budi bahasa Linda. Beego pula dah beberapa kali berjumpa ahli keluarga Linda. Nampaknya keluarga kedua-dua belah pihak merestui hubungan mereka. Alhamdullilah.
Apabila ditanya apa yang menarik perhatiannya tentang Linda:
Dia sangat baik orangnya, berbudi bahasa dan pandai jaga diri.
Dalam perkembangan terbaru, Beego berlakon siri drama Mat Latah arahan Murali Abdullah dan Fauzi Nawawi terbitan A Aida Productions. Kemudian dia berlakon siri drama sitkom berjudul Kampung Bahasa untuk RTM.

Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

  1. la..beego tu belum kawin lagi rupanya...ingatkan dah kawin da..haha

    ReplyDelete
  2. lahai beego . humm . kechiwa haha

    ReplyDelete
  3. Beego tu pernah berkahwin, tapi tak lama, jadi statusnya dudalah.

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved