Eyriqazz Vs Denaihati

on 4 August 2012

Assalamualaikum dan salam 1Dunia...

Eyriqazz Vs Denaihati | Kalau nak diikutkan memang aku ini dah tinggal jauh dari rakan-rakan blogger lain. Tapi setahu aku lambat lagi contest nie tamat iaitu 31 Ogo 2012, mungkin ada peluang nak join dengan badang dan super women kita yg sememangnya hebat-hebat dalam hal keyword SEO nie. Siapa tahu si kerdil ini boleh jadi Raja di Rimba, Raja di Alam Maya. Dengan bongkaknya aku menaip setiap huruf di entri ini tapi tangan bergetar dah...

Aku tengok bukan main lagi para blogger-blogger mencari keyword yang sesuai untuk tatapan si pakcik Google kita tu. Siapakah pilihan hati pakcik Google kita nanti ? Tungguuuuuuuuuuu....

Aku join pun bukannya nak menang sangat hadiah yang sememangnya lumayan tu. Berliur juga aku tengok hadiah yang ditawarkan tapi kalau memang sememangnya itu adalah tuah aku. 

Ok lah setakat tu saja aku nak melalut pasal Eyriqazz Vs Denaihati nie, lagipun idea taklah banyak sangat. 

Eyriqazz Vs Denaihati

Syarat-syaratnya Cabaran SEO Eyriqazz vs Denaihati :

  1. Buat satu entri bebas berkenaan keyword "Eyriqazz vs Denaihati" . Terbuka kepada semua bloggers di Malaysia. Tajuk entri bebas bergantung kepada kreativiti masing-masing. Setiap bloggers boleh menghantar 1 penyertaan sahaja.
  2. Linkkan entri tersebut ke entri ini.
  3. Di akhir entri anda letak ayat ini " Contest ini dianjurkan oleh Eyriqazz.Com ditaja bersama Denaihati.com , Azri.my , Blogr.my , ziefauzi.com , Shakiddo.com , ZarulUmbrella.Com , Hatiputera.com Papamifz.com, Mksyahir.blogspot.com, Boladaily.com , BloggerSentral.com , Mysuperkids.net , Vitaminsemulajadi.com, Aslamber.Com,kgbalimbang.blogspot.com , Ciktom.Com, Muhasabahtrading.Com, Bluedianthus.Com dan PanduanServisBlog.Com
  4. Cabaran Contest ini berlangsung sehingga 31 August 2012
Pemenang akan ditentukan melalui kata kunci "Eyriqazz vs Denaihati" yang mendapat tempat di Google Malaysia (http://www.google.com.my) yang akan diambil menggunakan Google Chrome pada tarikh antara 1-10 September 2012.

Semoga berjaya kepada semua peserta cabaran seo EYRIQAZZ VS DENAIHATI.



Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved