Alhamdulillah, Rezeki Nuffnang Bertambah Juga Akhirnya

on 17 July 2012

Assalamualaikum dan salam 1Dunia...

Hanya mampuku ucapkan, Alhamdulillah... walaupun taklah banyak sangat aku dapat tapi syukur kepada-Nya. Aku tengok orang lain buat entri pasal nuffnang nie , aku pun naklah juga... mana mahu ketinggalan... Kalau tak silap ini merupakan BE ke-24 dalam bulan Julai nie. Aku tengok banyak saja aku dapat BE tu tapi kenapa sikit saja amount tu ?

Paling akhir aku dapat BE tu pada 9 haribulan Julai.... Nie ark printscreen yang aku ambil...

BE Nuffnang

Jangan lupalah ringan-ringankan tangan tu klik yang mana patut erk. Harap dapatlah nak cashout hujung tahun nie tapi apakan daya kalau masih ciput lagi... hehehe... Apa-apa pun, terima kasih NUFFNANG dan kepada semuanya...
Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

  1. kalau tak salah saya, tu bukan BE..kalau BE, selepas campaign selesai dia akan masuk dalam metered earnings.

    Done follow, return follow balik ye. blog baru. TQ

    ReplyDelete
  2. @Betul Belaka Owh ya ke... tak tahu pula aku.. hehhe.. biasalah, masih baru lagi nie... tak tahu apa2... ok bah kalau koe...

    ReplyDelete
  3. bnyknyer campaign..btw tahniah:)

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved