Apabila Maya Karin Turun Stadium Sokong German Di Euro 2012

on 18 June 2012

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam 1Dunia...

Wei, kamu ada tak dengar selebriti yang sanggup terbang jauh untuk menyaksikan perlawanan bola sepak Euro 2012. Pasti semua dah dengar cerita ini tapi baru nak post entry nie. Nak tahu siapa ? beliau adalah artis yang masih maintain cantik dan pernah berlakon dalam filem Ombak Rindu iaitu Maya Karin. Maya Karin telah berkongsi dengan pengikutnya di Twitter gambarnya sedang berada di dalam stadium untuk menyatakan sokongan terhadap negara German sempena Euro 2012. Mengikut apa yang ada dekat post abang Nara, ayah Maya Karin berasal daripada negara German.


*****

*****

Tak silap perlawanan yang Maya sedang saksikan adalah antara German lawan Belanda. Mesti Maya bersorak gembira masa tu sebab German menang 2-1 terhadap Belanda.


Ternyata semangat kenegeraan sangat tinggi di dalam diri Maya Karin sehingga sanggup melukis bendera German di wajah mulusnya. Nasib baik still maintain cute.


Harap lepas nie Maya Karin dapat jugalah turut turun padang ketika Malaysia beraksi. Kredit info dan gambar Beautifulnara.com.



Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved