Live Streaming Malaysia vs Japan 22 Februari 2012

on 22 February 2012


Assalamualaikum.....

Malaysia vs Jepun

Bagi mereka yang tidak berkesempatan ke Stadium Nasional Bukit Jalil malam ini untuk menyaksikan perlawanan Kelayakan Olimpik London 2012, Malaysia vs Jepun, anda tetap berpeluang menyaksikannya dikaca tv menerusi saluran RTM TV1 dan juga ASTRO ARENA 801. Perlawanan yang dijangka bermula pada jam 8.45 malam ini juga bakal menentukan status pendahulu kumpulan, samada Jepun atau Syria kerana mereka memerlukan kelebihan gol untuk layak secara automatik. 

Bagi pasukan negara pula boleh dianggap sebagai perlawanan pelangkap jadual setelah pintu untuk ke Olimpik London 2012 tertutup rapat. Apapun skuad Olimpik Malaysia perlu jadikan malam ini sebagai malam penuh bermakna jika mampu mengikat Jepun selain memulihkan maruah negara yang kecundang 4 perlawanan kelayakan.

Sudah tentu perlawanan ini dianggap penti buat Jepun, juateru mereka perlu berjuang berhabis-habisan untuk merebut tiket automatik ke temasya Sukan Olimpik. Jangan lupa saksikan perlawanan malam ini di Tv 1 dan live streaming. Malaysia Boleh !!!!!





LIVE STREAMING PERLAWANAN MALAYSIA VS JEPUN 22 FEBRUARI 2012


LINK 2 – GEGAR TV —- (mungkin ada)


Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved