Mandi Laut Setelah Sekian Lama 'Bercuti'

on 24 January 2012

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia...

Setelah membosankan diri di rumah, aku dengan kawan-kawan pergilah jalan-jalan naik perahu pusing satu dunia konoknya. Padahal pusing dekat-dekat jak...huahua... Memang hebat setelah lama tak naik perahu. Hilang jugalah kebosananku asyik duduk di rumah jak. 

Kami bukan naik perahu jak, habis satu kilang logpond tu kami pusing. Naik lenguh juga kaki nie pusing-pusing satu kilang. Bila nampak jak anjing security rasa seram pun ada juga, ialah takut-takut kena kejar pula naya kami dibuatnya. Terpaksalah buka langkah seribu dengan kelajuan 300 km/j.... Fuhhh, sama laju dengan kereta Ferrari tu...huhuhu... Korang ada, tak ada kan. 

Setelah puas hati pusing-pusing kilang kami ppun baliklah ke kampung kami dan di situlah bermulanya peristiwa yang amat menyeronokkan...huahuahua... Memang hebat weiiiii, setelah lama tak mandi laut dan itulah first time aku mandi laut... Kiranya dulu aku pencenlah nie yer.... Bukan begitu, just malas nak mandi laut jak.  

Gambar hiasan

Ehhhh, kejap-kejap... Bukan mandi di atas tu... Huahuahua... kalau aku dengan kawan-kawan mandi di laut macam di atas tu... memang tak akan naik sampai berjam-jam lamanya...

Kami mandi laut pun bukannya lama sangat pun, sekejap jak sebab hari dah nak Maghrib. Lagipun tempat yang kami mandi tu ada orang sedang memancing di situ. kalau lama-lama kami mandi nanti lari pulalah ikan yang nak makan umpan dorang tu. Kesian pula nanti... huhuhhu...

Oklah... sampai sini saja entry admin yer... Wassalam... 



Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved