Ahhh.. Tidak !!!!! Blog Aque Kena Serang Virus...

on 6 October 2011

Assalamualaikum

Inilah mimpi buruk yang sangat ditakutkan oleh setiap pemilik lappy @ blog iaitu kena serangan virus. Ahhh, tidak !!!!..btul kah,blog aQ kena virus malware... itu aQ tak taulah ini pun aku dpt tau dari rkan blogger aku. Dorang inbox kat shoutmix aku yng blogku nie ada virus, tpi bila aku check up tak da gak.... huhuhu... gelabah aku dibuat'y... dah aku nie tak tau sngat pasal cam ni... matilah juak... abis semua aku bongkar smpai huru-hara blog aku dibuat...huhuhu...

So, t'paksalah gak aku guna bntuan pak google just nak cari jln penyelesaiany... huhuhu... Pening gak aku dibuat... aku just cubalah check kat 'Google Safe Browsing: Report a Malware Page'... nasiblah result'y takda 'virus malware' gak... Lega sikit aku...huhuhu...

Sekarang ni aku risau kalau 'dia' tu dtg blik nak jnguk aku...huhuhu... Nie lah yng aku mlas nie bila 'tetamu' yng tak diundang dtng... menyusahkan kita jak... dahlah aku nie baru jak nak tau pasal IT nie...huhuhu..

Sudi tak korang kalau aku wat tutorial pasal nak hilangkan virus @ yng berkaitan dngan blog kah, sofware kah..? @ apa2jer yng berkaitan n sewaktu dngan'y...sapa setuju jilat siku...huhuhu... K lah Assalam, see u all next entry...
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved