Keputusan Darul Takzim vs Perak 11 Januari 2013 - Liga Super 2013

on 11 January 2013

Keputusan Darul Takzim vs Perak 11 Januari 2013 - Liga Super 2013

Keputusan Darul Takzim vs Perak 11 Januari 2013 - Liga Super 2013 | Aksi kedua Liga Super 2013 akan berlangsung pada petang dan malam ini dan juga esok. Darul Takzim FC akan turun pada malam ini menerima kunjungan Perak di Stadium Tan Sri Dato' Haji Hassan Yunos pada pukul 8.45 malam. Belum dapat dipastikan lagi sama ada perlawanan ini ada live streaming atau pun tidak. 

Admin akan cuba mencari live streaming Darul Takzim vs Perak 11 Januari 2013 ini jika ada. Selain itu, admin juga akan cuba mengemaskini keputusan semasa perlawanan Darul Takzin vs Perak secara livescore sehingga perlawanan tamat. Lain-lain keputusan perlawanan yang berlangsung hari ini boleh pergi ke SINI.

Nampaknya Perak bermain dengan sembilan orang setelah dua pemain Perak dilayankan kad merah oleh pengadil pertandingan iaitu Khairi Kiman dan Hisyamudin. Perak terpaksa bermain dengan 9 orang menentang 11 orang pemain di 45 minit seterusnya. Apa kata anda semua? Peluang untuk Darul Takzim nie..


KEPUTUSAN DARUL TAKZIM vs PERAK 11 JANUARI 2013
DARUL TAKZIM
FT
PERAK
Darul Takzim FC
1
VS
0
Perak
Goal By:
- Aidil 49' 
Goal By:

  • Jadual dan Keputusan Penuh Liga Super 2013 klik di SINI
  • Carta Kedudukan Terkini Liga Super 2013 klik di SINI


Ranking: 5

{ 8 Comments... read them below or add one }

  1. pliss admin,kalau ada,share link stream, thanks

    ReplyDelete
  2. player perak kene kad merah saper2? admin share pls huhu

    ReplyDelete
  3. Dua kad merah separuh masa pertama.......? Apa macam need...?

    ReplyDelete
  4. Nayer yob...........

    ReplyDelete
  5. Ref. 5star".........

    ReplyDelete
  6. second half yob berkampung dlm kawasan sendiri,hampir menyamakan kedudukan apabila tandukan pemain tinggi lampai dari brazil terkena palang gol,puashati tengok pemain import dari brazil ni main,tak puas hati sebab corak permainan yob yang kasar,memang patut kena kad merah kedua-dua pemain tu,apa pun puashati tengok kedua-dua pasukan ni main,tahniah yob kerana hanya melepaskan satu gol je pada mlm ni

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved