Harga Tiket Separuh Akhir Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012

on 4 December 2012

Harga Tiket Separuh Akhir Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012

Harga Tiket Separuh Akhir Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 - Piala AFF Suzuki | Tiket perlawanan Malaysia vs Thailand Separuh Akhir pertama Piala AFF Suzuki pada 9 Disember 2012 (Ahad) akan mula dijual dua hari sebelum perlawanan berlangsung. Di bawah ini adalah maklumat tentang penjualan tiket perlawanan separuh akhir pertama Piala AFF Suzuki 9 Disember 2012.

Stadium Nasional Bukit Jalil
  • Pada 7 dan 8 Disember 2012 - dari jam 9 pagi hingga 7 malam
  • Pada 9 Disember 2012 - dari jam 9 pagi hingga perlawanan bermula
Stadium Shah Alam
  • Pada 7 dan 8 Disember 2012 sahaja - dari jam 9 pagi hingga 7 malam
Harga Tiket Separuh Akhir Pertama Malaysia vs Thailand 9 Disember 2012 - Piala AFF Suzuki 
  • Harga tiket adalah RM40 untuk dewasa dan RM10 untuk kanak-kanak. Tempat duduk bebas.
Separuh akhir kedua pula akan berlangsung di Stadium Supachalasai, Bangkok pada 13 Disember 2012.
Ranking: 5

{ 15 Comments... read them below or add one }

  1. Replies
    1. Biasalah, dah masuk separuh akhir... awal2 dah memang di beritahu...

      Delete
  2. Dah mcm tiket final dah ni...haihh..kopak lg la duit aku... Hmmm

    ReplyDelete
  3. Dah mcm tiket final dah ni...haihh..kopak lg la duit aku... Hmmm

    ReplyDelete
  4. haha...aku tengok kat bilik aku jelaa..keh3

    ReplyDelete
  5. hai..

    good luck malaysia.. nak tengok tapi jauh la.. :) apapun terima kasih dengan info tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama jer kita... sokong dari jauh saja lah... Malaysia Boleh!!!

      Delete
  6. untuk harimau malaya, korbankan sikit rm40, beri sokongan dr dekat memang terbaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu DH... skuad Malaysia amat perlukan sokongan kita... so, tak apalah kalau kita korbankan RM40 utk m'beri sokongan...

      Delete
  7. harap Malaysia akan mampu menundukkan thailand.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap begitulah Boni... Lagi pun lawan kita lepas nie bukan calang2 pasukan...

      Delete
  8. jadi,kau mengaga ka nie?..he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa tu maksudnya "mengaga"? hehehh

      Delete
  9. Jangan lupa rakyat Palestin juga perlukan bantuan kita, kalau tiket RM40 kita boleh beli apa salahnya kita dermakan juga RM40 untuk membantu rakyat Pakestin.

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved