32 Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

on 3 November 2012

32 Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle | Hari ini merupakan hari bahagia dan sejarah buat kedua pasangan sama padan sama cantik iaitu Farid Kamil dan Diana Danielle. Buat pengetahuan semua, majlis pernikahan Farid Kamil dan Diana Danielle diadakan di Lakeside Flamingo Hotel dan mereka dinikahkan kira-kira pukul 9.12 pagi tadi dengan mas kahwin sebanyak RM10 ribu.

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Farid Kamil sedang menanti ketibaan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Dengan sekali lafaz mereka sah menjadi suami isteri, tahniah!
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar majlis perkahwinan Farid Kamil dan Diana Danielle akan diupdate lagi jika ada, sementara itu, layan dulu gambar yang ada yang dikongsikan oleh Astro Awani dan saya cedok dari kak Yanmieonline.com.

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Bersama ibu bapa Farid Kamil
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Bersama Ibu Farid Kamil dan Ibu Diana Danielle
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Pengantin baru
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Apa yang dibisik oleh farid Kamil tu?
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Farid Kamil menyarungkan cincin perkahwinan
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Diana mencium tangan suaminya, Farid Kamil
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Salah satu hantaran dari pihak Diana Danielle, mini bike
Kawasaki KSR 1000
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Rombongan pihak lelaki tiba.
Ketibaan pengantin perempuan - Diana Danielle
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Bersama keluarga Farid Kamil
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Suasana di ruang pernikahan
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle
Tetamu yang hadir
Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle


Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Gambar Majlis Perkahwinan Farid Kamil Dan Diana Danielle

Untuk pengetahuan semua, malam ini jangan lupa pada pukul 9.00 malam, untuk menyaksikan liputan eksklusif tentang perjalanan percintaan Farid Kamil dan Diana Danielle menerusi saluran Astro Ria 104 dan Astro On-The-Go.

Kredit gambar: Yanmieonline , forblogger.net dan Astro Awani 

Ranking: 5

{ 10 Comments... read them below or add one }

  1. kat astro ke?alamak....

    ReplyDelete
  2. tahniah pada kedua mempelai. majlis open air macam barat pulak.huuhu..

    ReplyDelete
  3. amboi macam sempoi tapi snatai ..hehe ..
    terbaik laa ..tahniah kepada mereka berdua ..sweet sgt

    ReplyDelete
  4. Sama2 cantik, kira padan lah. Moga2 kekal hingga akhir hayat, dikurniakan Allah anak2 yang soleh/solehah, sihat dan comel2. Tahniah..

    p/s: apasal si Farid tak pakai kasut, kalau pakai suit mesti berkasut, pula dah... capal/slipper?? Tu.. kalau pakai kurta sesuai lah.....

    Asmahani

    ReplyDelete
  5. diana ni nampak macam sangat manja...farid kena jaga dia elok2 ye...
    selamat berbahagia

    ReplyDelete
  6. SEMOGA BAHAGIA,CUTENYE FARIA KAMAL NGAN DIANA KAHWIN

    ReplyDelete
  7. Semoga bahagia ke anak cucu,memang cute sama cantik sama padan.

    ReplyDelete
  8. semoga mereka bahagia..jangan jadi seperti artis lain yang keje nya asik kawin dan cerai...no good....

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved