Azza Elite Sah Hamil 3 Minggu

on 26 August 2012

Azza Elite Sah Hamil 3 Minggu | Tahniah diucapkan kepada penyanyi dan pelakon, Azza Elite apabila telah disahkan hamil tiga (3) minggu setelah hampir empat bulan mendirikan rumahtangga bersama suaminya, Azlan. Azza ketika dihubungi mengesahkan perkara tersebut adalah benar dan kini dia sedang hamil.

Azza Elite Sah Hamil 3 Minggu

Kata-kata Azza Elite:-
“Saya tidak mengalami sebarang simptom yang teruk cuma tempoh haid saya sedikit lewat. Pada mulanya saya dan suami seperti sudah agak pada raya pertama hari itu, tapi kami ambil keputusan untuk tunggu dahulu. Hari ini baru saya berpeluang untuk melakukan pemeriksaan dan syukur alhamdulillah, saya disahkan hamil,”
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved