Soo Wincci Nafi Tukar Agama

on 28 July 2012

Soo Wincci Nafi Tukar Agama | Finalis Masterchef Selebriti Malaysia 2012, Soo Wincci menafikan dia sudah berhijrah kepada agama Islam.

Soo Wincci Nafi Tukar Agama

Soo Wincci yang juga merupakan bekas Miss World Malaysia mula mendapat perhatian dari peminat melayu apabila beliau layak ke final Masterchef Selebriti Malaysia 2012 baru-baru ini. Selain itu kenyataan yang dibuat tentang dirinya yang kini sdang berpuasa sama seperti umat Islam turut menjadi perbualan ramai pihak.

Perkara tersebut telah menimbulkan banyak persoalan dan sangkaan adakah Soo Wincci telah menukar agama kepada agama Islam atau dia mempunyai teman lelaki yang beragama Islam. Persoalan tersebut terungkai apabila Soo Wincci sendiri menafikan perkara tersebut semasa ditemubual oleh pihak Dailychilli baru-baru ini.

“Saya single, dan belum tukar agama.”

Kenyataan ringkas yang dikeluarkan oleh Soo Wincci tersebut nyata menunjukkan dia bukan beragama Islam dan masih belum ada teman lelaki. Namun begitu, Soo Wincci sangat menghargai sokongan yang diberikan oleh peminat beliau - Soo Wincci Nafi Tukar Agama


Ranking: 5

{ 3 Comments... read them below or add one }

  1. rasa nak try ngorat la. dia pun single lagi tu.hahahhahaa

    ReplyDelete
  2. @Boni Kacak boleh try tu Boni.. jangan di kasi lama... hehehe

    ReplyDelete
  3. semenjak masuk masterchef makin popular kan, dulu tak kenal pon dia siapa

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved