Semakan Keputusan Urusan Kenaikan Pangkat Online (e-Pangkat) – KPM

on 19 July 2012

Semakan Keputusan Urusan Kenaikan Pangkat Online (e-Pangkat) – KPM | Anda boleh membuat semakan urusan kenaikan pangkat secara online dari masa ke semasa menerusi link yang disediakan dibawah. Ianya dijangka boleh mula dibuat selepas tarikh pengesahan oleh Ketua Jabatan pada 19 dan 20 Julai 2012.

Pemohon atau pengguna tidak dibenarkan lagi membuat sebarang urusan pendaftaran mahupun pengemaskinian maklumat dalam Sistem e-Pangkat selepas tarikh 18 Julai 2012. Namun dalam pada itu Ketua Jabatan masih boleh melakukan pengemaskinian selepas tarikh berkenaan. Berdasarkan maklumat KPM, jika anda ada masalah atau tidak tersenarai (jika layak) dalam Keputusan Kenaikan Pangkat (e-Pangkat) ini, maka Ketua Jabatan akan bertanggungjawab sekiranya PPP dan AKP tidak boleh dipertimbangkan dalam urusan pemangkuan/ kenaikan pangkat yang akan disiarkan di laman ePangkat selepas ini. kredit kepada ammboi.com

SEMAKAN KEPUTUSAN URUSAN KENAIKAN PANGKAT ONLINE (e-PANGKAT)


Semakan Keputusan Urusan Kenaikan Pangkat Online (e-Pangkat) – KPM

Note: Tahniah pada yang berjaya. Semoga ianya menambahkan semangat anda untuk terus memperjuangkan kerjaya anda sebagai warga Kementerian Pelajaran Malaysia (KPM).
Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved