Selamat 'Berperang' Semua Budak SPM & STPM 2011

on 12 November 2011

Assalamualaikum


Kepada semua pelajar yang akan menduduki 'peperiksaan besar' pada 14/11/2011(SPM) & 21/11/2011(STPM) harap semuanya sudah bersedia. Jangan lupa alatan 'perang' masing-masing nanti naya jadinya kalau lupa bawa pula. Inilah masanya korang semua pulun habis-habis semua kudrat yang korang ada tu setelah berhempas pulus memerah otak, bersengkang mata bangun di tengah malam yang dingin sehingga tak cukup tidur gara-gara nak dapat straigh 'A+' kat tangan tu.  

Ingat pesanan cikgu tahu, jangan di abaikan semuanya apa yang di pesan oleh cikgu...huhuhu...


Jangan hampakan harapan mak bapa korang yang selama nie memang mengharapkan anaknya berjaya dalam exam. So, buat yang terbaik, buktikan dengan semua orang yang korang adalah yang terbaik di antara yang terbaik. 

Di sini pun admin nak tujukan dekat adik-adikku yang juga bakal menduduki peperiksaan SPM dan STPM korang berdua buat yang terbaik. Kalau korang berdua dapat 'A+' semua mata pelajaran nanti abang akan belanja kamo berdua Aiskrim.. hahaha..


Dan buat semua calon-calon SPM dan STPM di seluruh Malaysia umumnya dan SMK Pasir Putih Tawau Sabah khasnya, semoga semuanya dapat "A+"  ya ! Mintalah restu mak da bapa sebelum pergi menduduki peperiksaan tu dan mintalah pertolongan Allah supaya di permudahkan segalanya. Jangan time nak periksa jer baru nak berdoa, ish3, tak baik tau. Tapi Allah itu Maha Pemurah lagi Maha pengasihani terhadap hambanya.


Kata-kata hikmah

"kejayaan bukan satu destinasi tapi ia adalah satu perjalanan, Semakin jauh anda berjalan semakin bagus anda akan jadi, ianya tiada berpenghujung"


Doa


 


Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

  1. semoga berjaya SPM candidates :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih untuk blog yang menarik

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved