Leuniey Nafi Buat Persiapan Tunang Dengan Apek

on 17 October 2012

Leuniey Nafi Buat Persiapan Tunang Dengan Apek | Leuniey yang merupakan model wangian Simplysiti, menafikan sekeras-kerasnya dakwaan kononnya beliau dan penjaga gol skuad negeri Kelantan, Khairul Fahmi Che Mat sedang sibuk melakukan persiapan majlis pertunangan mereka.

Leuniey Nafi Buat Persiapan Tunang Dengan Apek

Gosip antara mereka ini mula hangat setelah tersebar gambar di Instragram milik Apek dan seorang pereka fesyen tempatan Ezuwan Ismail yang menunjukkan pasangan ini sedang memilih kain di sebuah kedai.

Untuk mendapatkan pengesahan mengenai gosip yang timbul, wartawan hiburan telah menghubungi pemilik nama Nur Eilunie Natasha Nazri ini dan berikut merupakan reaksi beliau mengenai isu yang timbul. 
“Sebenarnya kami pergi beli kain sebagai persiapan untuk menyambut Hari Raya Haji ini. Mungkin akan ada pihak yang kata tidak mungkin sempat untuk saya menyiapkan baju raya saya namun isu tidak sempat ini tidak timbul memandangkan Ezuwan merupakan rakan saya, jadi bila-bila masa saja sempat nak siapkan baju saya.”
Leuniey turut memberitahu, 
“Setakat ini hubungan kami berjalan seperti biasa dan belum ada perancangan apa-apa lagi untuk ke fasa seterusnya. InsyaAllah jika kami nak tunang atau berkahwin kami akan cakap dan tidak sorok,” ujar gadis berusia 21 tahun itu.
Ditanya adakah beliau akan turun padang bagi menyokong kekasihnya itu ketika perlawanan akhir Piala Malaysia 2012 pada 20 Oktober ini, Leuniey memberitahu, “Belum pasti lagi sebab saya bekerja jadi kena lihat pada jadual saya dulu,” ujarnya mengakhiri perbualan.

Sumber: forblogger
Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

  1. org glamer pantang ada angin sikit
    terus kecoh :)

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved