Adakah Ini Kekasih Baru Yuna?

on 14 December 2012

Adakah Ini Kekasih Baru Yuna?

Adakah Ini Kekasih Baru Yuna ? | Nak jadi artis mesti kena tahan dan sabar dengan gosip yang melanda. Kalau tak memang akan cepat mengalah dan berhenti. Biasalah, kalau dah jadi artis semua perbuatan dan tingkah laku akan diperhatikan tak kira baik atau buruk. Lebih-lebih dalam dunia yang serba maju dengan teknologi seperti Facebook, Twitter dan Instagram.

Gosip terbaru, di mana Yuna sudah menemui pengganti Qi Qushairi. Aik, betulkah gosip nie? ermmm, admin tak dapat nak kata ianya betul atau salah. Pandai-pandailah kamu nilai sendiri.

Lelaki yang dikatakan berjaya mencuri hati Yunalis Zarai atau lebih dikenali Yuna tak lain tak bukan ialah jurugambar peribadinya, Jules Schratter. Kemungkinan besar gosip ini bertebaran kerana banyak gambar mereka berdua yang telah diupload di Instagram masing-masing sejak kebelakangan ini.

Sememangnya admin akui kekacakan Jules Schratter ini mampu memikat dan menakluk hati ramai wanita. Namun rasanya hubungan mereka berdua tidak lebih daripada kawan. Bagi pendapat admin, kalau dah namanya jurugambar peribadi, confirmlah 24 jam kena berada disisi? Itu yang banyak gambar mereka berdua. Tak gitu?

Adakah Ini Kekasih Baru Yuna?

Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved