(17 Gambar) Siti Saleha Bergaya Dengan Fesyen Raya Dari KL Sogo

on 10 July 2012

Siti Saleha Bergaya Dengan Fesyen Raya Dari KL Sogo | Semua sedia maklum, tarikh puasa belum lagi kita ketahui tapi menurut kalendar Islam, Puasa 2012 nie akan jatuh pada tanggal 21 Julai 2012. So, ada lebih kurang seminggu lebih lagi nak puasa tapi kebanyakan pusat beli  belah semakin hangat mempromosikan fesyen raya mereka. Masing-masing nak yang terbaik untuk bakal pelanggan mereka dan yang untungnya adalah para pembeli kerana terdapat juga diskaun sehingga 85%. KL sogo juga tidak mahu ketinggalan untuk mempamerkan fesyen raya mereka yang diperagakan oleh si cantik, Siti Saleha.

Siti Saleha

Dalam kita membeli-belah tu kena ingat juga berjimat cermat, jangan terikut sangat dengan hawa nafsu tu terutama sekali para kaum hawa di luar sana. Kalau nak ikutkan nafsu membeli memang semua nak dibelinya, betul tak ? Betul kata Abang Nara, shopping ikut kemampuan, jangan nanti lepas kita beraya pusing kepala gara-gara hutang keliling pinggang. Boleh botak kepala dibuatnya. Beringat sebelum terlambat !

Siti Saleha

Nak tengok lagi gambar Siti Saleha bergaya dengan fesyen raya daripada KL Sogo ? Cuba scroll sehingga habis entri nie. Kredit gambar sepenuhnya kepada Beautifulnara dan laman web Trendsetter.

    Siti Saleha   Siti Saleha


Siti SalehaSiti Saleha



Siti SalehaSiti Saleha


Siti SalehaSiti Saleha


Siti SalehaSiti Saleha


Siti SalehaSiti Saleha


Siti SalehaSiti Saleha


Siti Saleha
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved