Aaron Aziz Dilarang Berlakon Dengan Rita Rudaini?

on 24 November 2012

Aaron Aziz Dilarang Berlakon Dengan Rita Rudaini?Aaron Aziz Dilarang Berlakon Dengan Rita Rudaini? | Terbaru pelakon kacak, Aaron Aziz dikhabarkan tidak boleh berlakon dengan Rita Rudaini? Betulkah? tiba-tiba saja isu ini menjadi hangat. Apakah punca Aaron Aziz dilarang berlakon dengan Rita Rudaini?

Gosip tersebut tersebar disebabkan kononnya pengurus yang juga merangkap isteri Aaron iaitu Diyana Halik dikatakan cemburu.

Pada mulanya gosip itu dianggap cerita yang tidak benar kerana Aaron serta Rita tidak memberi sebarang kenyataan, tapi semakin lama, semakin menjadi hangat pula diperkatakan. Melalui Hip, hari ini, Aaron menafikan sekeras-kerasnya cerita itu.
"Sepanjang bergelar pelakon, belum pernah saya meletakkan sebarang syarat bagi tidak berlakon dengan orang itu mahupun dengan pelakon lain, termasuk Rita Rudaini. Ini semua gosip bodoh serta tidak benar sama sekali. Lagipun sebagai ketua keluarga, keputusan akhir tetap di tangan saya, walaupun dia menguruskan kerjaya seni saya. Kasihan Diyana apabila dituduh seperti itu. Tadak pasal-pasal dia juga terbabit dalam kontroversi ini"
Ditanya bagaimana gosip itu boleh timbul, Aaron memberitahu semuanya bermula apabila dia ingin membintangi drama Adam dan Hawa.

Katanya, pihak produksi ada bertanya dengan siapa dia ingin bergandingan di dalam filem tersebut serta mereka ada mencadangkan beberapa nama termasuklah Rita.

Oleh kerana dirinya pernah berlakon dengan Rita di dalam drama Rahsia Hati, jadi dia telah mengambil keputusan bagi berlakon dengan aktres yang belum pernah menjadi heroinnya.
“Kebetulan saya belum pernah berlakon dengan Nadiya Nissa dan saya juga mengagumi bakatnya, jadi saya telah bersetuju digandingkan dengannya”

Sumber: forblogger.net 
Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

  1. cemburu lahh..hehe.. isteri dia

    ReplyDelete
  2. itulah lain kali jangan bagi laki tu berlakon, dah elok jadi kerja technician penyaman udara di Singapore, pergi jadi pelakon.

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved