Keputusan Kelantan vs ATM Final Piala Malaysia 20 Oktober 2012

on 20 October 2012

Keputusan Kelantan vs ATM Final Piala Malaysia 20 Oktober 2012 | Pertembungan Juara Liga Super Kelantan vs ATM Juara Liga Perdana di perlawanan akhir Piala Malaysia 2012 pastinya akan mencetuskan satu evolusi perlawanan yang sengit.

Keputusan Kelantan vs ATM Final Piala Malaysia 20 Oktober 2012

Malam ini bakal terjawab, pasukan manakah yang layak menjulang piala yang berprestij dalam kancah bola sepak negara. Pertembungan yang diibaratkan buku bertemu ruas ini akan berlangsung di Stadium Shah Alam jam 8.45 malam.

Dua pasukan ini akan merealisasikan misi tersendiri, di mana ATM pastinya mahu melakar sejarah baru selepas 46 tahun menunggu untuk layak ke final. Manakala Kelantan optimis untuk merangkul kejuaran trebel musim ini. kelantan yang berbekalkan sokongan puluhan ribu penyokong setia The Red Warriors tidak mustahil hasrat itu berjaya digapai.

Di sini kami akan mengemaskini keputusan perlawanan Kelantan lawan ATM di Stadium Shah Alam sehingga tamat tiupan wisel terakhir dari pengadil perlawanan.

KEPUTUSAN KELANTAN VS ATM 
20 OKTOBER 2012
KELANTAN
 FT
ATM
3
VS
2
Goal By:
- Norshahrul Talaha 43'
- Norshahrul Talaha 49'
- Indra Putra 93'
Goal By:
- Rezal Zambery 48'
- Marlon James 61'

*Sila Refresh untuk keputusan terkini perlawanan

Bagi mereka yang ingin menonton secara online, sila ke laman Siaran Langsung/Live Streaming Kelantan vs ATM 20 Oktober 2012. Di sana ada beberapa link yang kami sediakan.

Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved