Konspirasi Olimpik London 2012 - Pokok Olimpik Pokok Yahudi

on 29 July 2012

Assalamualaikum dan salam 1Dunia....

Di sini saya nak kongsikan satu artikal dari rakan Facebook. Semoga ianya menjadi manfaat kepada kita.

Konspirasi Olimpik London - Pokok Olimpik Pokok Yahudi

Sungguh tak disangka, CMK sempat tengok rakaman upacara perasmian Sukan Olimpik semalam. Benar bagai dikata, agak kompius kenapa ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu.. ramai yang keluar .... Rupanya ada sahabat jumpa .. pokok tu lah pokok Yahudi.... Dan yang keluar tu mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham.. rupanya dah faham dah.. Banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Belum termasuk logo mata satu lagi... Maka, faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadan yer... Berhati-hati dengan dakyah musuh-musuh Allah. Amin... Klik sini utk ketahui rahsia Olimpik London 2012 dgn Illumunati Persoalannya APA HUKUM Mufti Perlis Dr Juanda Jaya, Mufti Perak Tan Sri Harussani dan bekas mufti Perlis Prof Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin bersetuju supaya atlit Muslim yang mewakili Malaysia di temasya Sukan Olimpik, menangguhkan ibadah puasa?..
 Saksikan video ini pula:


Apa pendapat korang tentang perkara ini ?

Sumber: Rakan facebook
Ranking: 5

{ 4 Comments... read them below or add one }

  1. memang Olimpik ni penuh dengan unsur dajal... daripada awal penubuhan logo dia dulu pun dah kecoh dah.. ni dah membuktikan kebenaran yang memerintah dunia sekarang ni ialah tentera2 dajal... jadi, kita kenalah membuka mata akan perkara ni..

    ReplyDelete
  2. @Boni Kacak Itulah pasal, sekarang nie pun dah banyak konspirasi olimpik london nie dah di jumpa... mcm2 yg berlaku dah...

    ReplyDelete
  3. bro, tu pokok oat bro.. jgn paranoid sgt bro..

    ReplyDelete
  4. Pokok oat tu symbolises the pokok yahudi lah kot ... -.-

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved