Hujan Juara Versus Dan Zizan Juara Super Spontan

on 2 June 2012

Assalamualaikum...

Hujan Juara Versus Dan Zizan Juara Super Spontan

Hujan Juara Versus Dan Zizan Juara Super Spontan | Semalam ada banyak rancangan tv yang best-best. Versus dan Super Spontan pasti ada yang tengok bukan ? Dalam rancangan Versus di TV9 kumpulan Hujan telah merangkul Juara Versus dan sekaligus membawa pulang wang tunai sebanyak RM200,000. Manakala di tempat kedua ialah kumpulan Go Gerila. Walau apa pun pertandingan semalam memang terbaiklah. 

Hujan Juara Versus Dan Zizan Juara Super Spontan

Dalam satu lagi rancangan tv yang tidak kurang hebatnya iaitu Super Spontan, di mana dalam pertandingan ini di tengok mungkin untuk Zizan dan Johan saja. Namun keputusan adalah muktamad  dan Zizan berjaya membawa gelaran juara dan Johan berada di tempat kedua dan Tauke berada di tempat ketiga. Yang paling bestnya, Zizan telah membawa pulang wang tunai RM100,000 dan sebuah kereta Toyota Camry.

Sementara itu Johan yang mendapat naib juara membawa pulang RM50,000 dan sebuah trofi. Manakala Tauke pula mendapat wang tunai RM25,000 dan trofi. Peserta-peserta final yang lain membawa pulang saguhati RM5,000 dan trofi. Kesimpulan yang boleh dikatakan daripada final ini ialah ianya pertarungan di antara Zizan dan Johan. Tahniah kepada Zizan atas kemenangan ini. Stay lawak forever.


Video Akhir Super Spontan

Ranking: 5

{ 2 Comments... read them below or add one }

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved