Itu Gambar Ketika Saya Berumur 15 Tahun - Emma Maembong

on 6 October 2012

Itu Gambar Ketika Saya Berumur 15 Tahun - Emma Maembong | Hari ini Emma Maembong menjelaskan mengenai gambarnya yang berpelukan dan berciuman dengan seorang lelaki merupakan gambar lama. Menurut Emma, gambar-gambar tersebut merupakan kisah silamnya dan gambar tersebut telah diambil ketika dirinya berusia 14 dan 15 tahun.

Itu Gambar Ketika Saya Berumur 15 Tahun - Emma Maembong

Emma Maembong mengakui yang gambar-gambar itu merupakan satu kesilapan buat dirinya. Kata-kata Emma kepada Portal Murai:-
"Memang semua itu gambar saya bersama kekasih tetapi gambar itu ketika saya berusia 14 dan 15 tahun. Saya akui ketika itu saya berkelakuan sebegitu disebabkan culture shocked bila baru saja mengenal dunia. Saya akui gambar itu satu kesilapan dan saya anggap itu semua kisah silam saya yang saya tidak perlu ulangi lagi kerana saya kini sudah berubah. Saya kesal apabila gambar itu tersebar di waktu saya baru sahaja hendak menempa nama dalam industri, saya anggap ini dugaan dan pasrah dengan apa yang berlaku,"

Yang penting, Emma memberitahu yang dirinya kini sudah berubah dan berharap agar peminat tidak menghukumnya berdasarkan kisah silamnya dulu. Kata Emma:-
"Orang akan lihat saya seolah-oleh seperti perempuan sosial tetapi hakitkatnya saya hanya berpakaian seksi dengan memakai seluar pendek dan bercium serta berpeluk sahaja. Tiada apa yang perlu diperbesarkan. Malah saya berpeluk dan bercium dengan seorang lelaki yang sama iaitu kekasih saya sahaja. Saya dan kekasih saya sudah berkawan sejak dari sekolah lagi, namun kami sudah pun menjalinkan hubungan cinta yang serius sejak dua tahun yang lalu. Lagipun kini saya sudah berubah dan telah pun cuba berubah dengan tidak lagi memakai pakaian seksi serta tidak beraksi seperti di dalam foto itu lagi. Hukumlah diri saya sekarang, bukan hukum kisah silam saya."
Kepada jejaka yang ada menaruh hati terhadap Emma Maembong, lupakanlah saja hasrat anda itu. Hati Emma sudah dimiliki oleh jejaka yang dikenali dengan nama Adi Zaim. Kepada Emma, lupakan kontroversi ini dan berusahalah untuk memajukan diri dari segi lakonan. Anggap sahaja ini asam garam apabila bergelar selebriti.

Sumber: Beautifulnara
Ranking: 5

{ 5 Comments... read them below or add one }

  1. biasa la tu cium peluk, kalau tak mana blh jadi pelakon

    ReplyDelete
  2. melepas lah aku..hahahaha

    ReplyDelete
  3. statement xboleh blah
    Orang akan lihat saya seolah-oleh seperti perempuan sosial tetapi hakitkatnya saya hanya berpakaian seksi dengan memakai seluar pendek dan bercium serta berpeluk sahaja.

    ReplyDelete
  4. oklah yang lepas tu lepaslah tapi nampak gaya macam nak ulang balik macam dulu je..
    bertaubatla sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  5. mmg xblh blah

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved