Gambar Anak Lelaki Lee Chong Wei dan Wong Mew Choo - Kingston Lee

on 12 April 2013

Gambar Anak Lelaki Lee Chong Wei dan Wong Mew Choo - Kingston Lee
Gambar Anak Lelaki Lee Chong Wei dan Wong Mew Choo - Kingston Lee | Comelnya anak lelaki Datuk Lee Chong Wei dan Datin Wong Mew Choo. Tahnia kepada kedua pasangan yang baru bergelar bapa dan ibu nie. Nampaknya bertambah berserilah hidup Lee Chong Wei dan isterinya lepas nie dengan kehadiran orang baru dalam hidup mereka.

Anak lelaki Datuk Lee Chong Wei dan Datin Wong Mew Choo diberi nama Kingston Lee. Anak lelaki mereka selamat dilahirkan secara pembedahan pada pukul 1.36 petang Jumaat di Hospital Gleneagles di Jalan Ampang. Bayi mereka dilahirkan dengan berat 3.4 Kilogram.

Berikut adalah temu bual pihak wartawan kepada Datuk Lee Chong Wei yang menemani isterinya sepanjang proses kelahiran bayi pertama mereka berdua semenjak bergelar suami isteri.
Doktor berkata muka saya nampak pucat dan tidak bermaya. Saya gemuruh dan mengigil tetapi Mew Choo nampak tenang, kata Chong Wei ketika diminat mengulas mengenai pengalamannya menyaksikan kelahiran cahaya mata pertamanya. Saya tidak menghiraukan apa yang doktor beritahu saya, tetapi sebaik sahaja saya melihat bayi saya, ia sangat menakjubkan. Saya tidak percaya saya sudah bergelar seorang ayah sekarang!katanya. Mew Choo dalam keadaan yang baik. Sebaliknya, dia nampak berseri dan segar. Dia seorang wanita yang kuat. Hari ini, saya akan bersama dengan bayi lelaki saya dan menjaganya. Ya, walau di waktu malam sekalipun,katanya sambil melemparkan senyuman manis

Gambar Anak Lelaki Lee Chong Wei dan Wong Mew Choo - Kingston Lee
Ranking: 5

{ 0 Comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved