Live Streaming Kelantan vs Arbil FC 25 September 2012

on 25 September 2012

Siaran Langsung Kelantan vs Arbil FC 25 September 2012 | Malam ini Kelantan akan melayan kunjungan Arbil FC di Stadium Sultan Muhammad Ke-IV, Kota Bharu dalam misi mencari 'gol besar' bagi memadamkan kelebihan Arbil FC yang mencatatkan kemenangan 5-1 dalam perlawanan suku akhir pertama tempohari.

Live Streaming Kelantan vs Arbil FC 25 September 2012

Walaupun ianya nampak sukar namun tidak mustahil jika kerjasama satu pasukan diutamakan dan mereka juga turut dibantu dengan puluhan ribu peminat di gelanggang keramat mereka. Kelantan juga bakal menurunkan barisan terkuat mereka setelah terpaksa menggunakan pemain simpanan dalam perlawanan lepas.

Untuk makluman, perlawanan suku akhir kedua, Piala AFC 2012, Kelantan vs Arbil FC ini akan disiarkan secara langsung menerusi saluran RTM TV1 pada jam 8.45 malam. Bagi mereka yang mahu menonton secara online live streaming, anda boleh ke halaman TV1 Streaming yang disediakan oleh RTM. Selain itu kami juga akan mengemaskini keputusan terkini/penuh perlawanan Kelantan vs Arbil FC di ruangan post yang diupdate sebelum perlawanan bermula.


KELANTAN VS ARBIL FC


[ Remove ]

  • Pastikan sambungan Internet anda mampu mencapai tahap terbaik menonton.
  • Jika terdapat sebarang gangguan sila stop dan play semula atau refresh semula.
Ranking: 5

{ 1 Comments... read them below or add one }

  1. kena kerja keras Kelantan.. jauh tu nak kejar tu. harap lah mereka berjaya.. berjuang hingga titisan peluh terakhir

    ReplyDelete

 
© Official Blog Budak Jalanan All Rights Reserved